Latvijas bibliotēkas – laba servisa vēstneši

   

Labsserviss.lv sadarbībā ar galveno partneri Lattelecom un īpašu Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras, Latvijas Pašvaldību savienības, Latvijas Lielo pilsētu asociācijas un  Kultūras informācijas sistēmu centra atbalstu aicina Latvijas pašvaldību publiskās bibliotēkas kļūt par kustības Labs Serviss vēstnesēm un rosināt ikvienu bibliotēkas apmeklētāju uzslavēt laba servisa iestādi, organizāciju vai uzņēmumu akcijā „Uzslavē labu servisu!” Tā norisināsies marta mēnesī visā Latvijā un iedzīvotājiem būs iespēja balsot par iestādēm un uzņēmumiem, kuri būs pieteikuši savu dalību akcijā.

 

Par akcijas noteikumiem un dalībniekiem informācija pieejama tīmekļa vietnē labsserviss.lv

 

Jau šobrīd ikviens var uzslavēt labu servisu, labsserviss.lv lapā klikšķinot uz reklāmas banera – smaidošās sejiņas „Uzslavē labu servisu!” un pēc tam nonākot lapā uzslave.lv ieteikt laba servisa iestādi vai uzņēmumu dalībai akcijā.

 

 

 

* * *

Veiksim vērienīgu klientu servisa kvalitātes pētījumu Latvijā
Kampaņas ietvaros norisināsies vērienīgs klientu servisa kvalitātēs pētījums visā Latvijas teritorijā ar mērķi noskaidrot klientu servisa kvalitātes līmeni 3 kategorijās – Bizness patērētājiem, Bizness biznesam un valsts, pašvaldību iestādes. Uzņēmumu kvalitatīvajā pētījumā piedalās DIVE Latvija, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK) un Latvijas Informāciju un komunikāciju tehnoloģiju asociācija (LIKTA).

Dalībnieki
Šogad kampaņai pieteikušies jau šādi uzņēmumi un iestādes (īss ieskats alfabētiskā secībā) – 1188, Akvedukts, Avis Budget grupa, BIGBANK, Capital, City fitness, Daily, Dobeles novada pašvaldība, Grifs AG, Jēkabpils pilsētas pašvaldība, KID*, Komerccentrs DATI grupa, Kraskky, Lattelecom, Latvijas Republikas Patentu valde, Latvijas Universitāte, McDonald’s, Narvesen, Nissan, Olympic Casino, Oriflame, Pansionāts “Madliena”, Rīgas Pārdaugavas izpilddirekcija, Rīgas Tehniskās universitātes Zinātniskā bibliotēka, Royalkids.lv, Rundāles novada pašvaldība, Secure Latvija, Seesam, Valsts zemes dienests, Volvo Trucks, VTU Valmiera.

 

Apbalvosim izcilākos!
Marta mēnesim noslēdzoties, 12.aprīlī tiks noskaidroti TOP50 Latvijas uzņēmumi un iestādes, kas sniedz izcilu klientu servisu, ko atzinīgi novērtējusi sabiedrība un eksperti. Šie uzņēmumi tiks īpaši izcelti un apbalvoti ar Labsserviss.lv kvalitātes zīmi “Klienti mūs uzslavē 2013”.
Un Labsserviss.lv atzinīgi novērtēs visus kampaņas dalībniekus izsniedzot atzinības diplomus par aktīvu iesaisti projektā, jo tikai kopā mēs varam sasniegt labākus rezultātus un celt klientu servisa kvalitāti Latvijā!

Latvijas bibliotēkās ikviens iedzīvotājs var saņemt laipnu,  pretimnākošu attieksmi un zinoša bibliotekāra konsultāciju daudzveidīgajā informācijas piedāvājumā. Tieši tādēļ ir gandrīz vai pašsaprotami, ka bibliotēkas iesaistās Laba servisa kampaņā kā atbalsta partneres, jo Latvijas bibliotekāres savā profesionālajā darbībā ir labs paraugs tam, kādai ir jābūt klientu apkalpošanas kultūrai – ieinteresētai, godprātīgai un uz klienta vēlmēm orientētai.

 

Armands Magone,
Kultūras informācijas sistēmu centra direktors

 

 

 

* * *

 

„Kampaņas “Uzslavē labu servisu” būtība ir novērtēt pozitīvo mums apkārt un uzslavēt tos, kas sniedz izcilu klientu servisu, tādēļ sabiedrības balss ir ļoti būtiska kampaņas daļa, taču vēlos uzsvērt, ka tik pat būtisku vērtējumu kampaņai sniedz pētījums «Slepenais pircējs», ko veic klientu servisa uzlabošanas uzņēmums Dive Latvija, kas klātienē izvērtē uzņēmumu dažādos ar klientu servisu sasitītos jautājumus.
Lai mēs ielūgtu visus uzņēmumus, kas rūpējas par savu klientu, tad šajā brīdī tieši sabiedrības viedoklis ir svarīgs. Mēs aicinām neklusēt un ieteikt savu favorītu portālā www.uzslave.lv, lai martā piedalītos kampaņā “Uzslavē labu servisu”, aicina

 

Unda Krieviņa, Labsserviss.lv vadītāja Latvijā

 

 

 

 

 

Leave a Comment